Copywriter

Copywriter to osoba pracująca nad kreacją wizerunku danej instytucji, towarzysząca jej od tak zwanej fazy pomysłu aż do realizacji projektu. Copywriting wymaga wiele samodyscypliny oraz masę trafnych, oryginalnych pomysłów. Każdy z nich musi być w jakimś stopniu powszechny i typowy, bo podlega procesowi weryfikacji.
Jeżeli chcesz, by twoja firma stała się żyłką złota, by od początku profesjonalista dbał o punkt wspólny między tobą a klientem – słowa, zatrudnij kogoś kompetentnego. W sieci znajdziesz osoby, które zajmą się dla Ciebie redagowaniem tekstów reklamowych, wszystkich tekstów publikowanych na twojej domenie.
Skuteczny copywriter nie obiecuje czegoś niemożliwego. Nie oszukuje swojego pracodawcy i wprost mówi, co może uzyskać – co i w jakim czasie. Dbanie o wizerunek własnej firmy jest usługą stałą, a nie tymczasową.
Copywriting przyciąga ku sobie wiele zdolnych i tych mniej zdolnych ludzi. Pierwsi z nich pracują nad spektakularnymi kampaniami reklamowymi, drudzy zadowalają się pisaniem podrzędnych artykułów, nierzadko takich, które w znacznym stopniu bazują na innych. Trzeba jednak podkreślić z pełną odpowiedzialnością, że copywriter to nie osoba przepisująca. Nie można mylić tych zagadnień.
Pisanie tekstów na zamówienie wymaga podstawowej orientacji w zagadnieniu, umiejętności wypowiadania się oraz wpływania na uczucia odbiorcy komunikatu. Dużo trudniejsze zdaje się być pisanie tekstów reklamowych, które wymaga znajomość technik perswazyjnych, czyli wywierania wpływu.

About the author /


Related Articles

Archiwa

Latest

+

Random

+